اندیشکده رند:آیت الله خامنه ای تنها رهبر مقاوم در مقابل اسرائیل است
نیکان

اندیشکده آمریکایی رند طی تحلیلی خاطرنشان کرد که با اجماع گسترده در محکومیت تهاجم اسرائیل و تصدیق سخنان رهبری ایران در این زمینه، آیت الله خامنه‌ای به عنوان تنها رهبر مقاوم در برابر اسرائیل شناخته شده است.
اندیشکده «رند» در تحلیلی به قلم « دالیا داسا کایا»، از کارشناسان ارشد امور ایران می‌نویسد: نگرانی برخی کشورهای منطقه و اسرائیل راجع به ایران ورای برنامه‌های هسته‌ای این کشور است و برخی حکومت‌های منطقه رابطه ایران و گروه‌های مقاومت را بسیار خطرناک‌تر از موضوع هسته‌ای این کشور می‌دانند.
اسرائیل نگران نفوذ راهبردی ایران در منطقه است
این اندیشکده آمریکایی در بخش دیگری از تحلیل خود می نویسد: این مورد برای اسرائیل بسیار حائز اهمیت است و نگرانی آن‌ها استفاده ایران از جنگ افزار هسته‌ای نیست بلکه توانایی این کشور در دیگر عرصه‌ها از جمله ایستادن کنار حزب الله لبنان در شمال اسرائیل و حمایت‌های جمهوری اسلامی از حماس و دیگر گروه‌های اسلامی در غزه است. به ویژه با اجماع گسترده در محکومیت تهاجم اسرائیل و تصدیق سخنان رهبری ایران در این زمینه می‌تواند به تصویر و وجهه ایران در منطقه به عنوان تنها کشور و دارای تنها رهبر مقاوم در برابر اسرائیل کمک کند.
بنابراین وقتی این جریان به موضوع غزه و تاکیدی بر نفوذ راهبردی ایران در منطقه می‌رسد آنگاه مواضع سران اسرائیل نیز علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران شدیدتر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: